woensdag 19 december 2012

Intro en reden voor dit blog

Zwanger van mijn eerste kindje begeef ik me op voor mij tot nog toe onbekend terrein....ik ben al 5 keer tante en heb in mijn studententijd al veelvuldig geoefend met oppassen op kleine kindjes...maar toch....wat er op me af komt qua informatie en de keuzes waar ik voor gesteld word....ja...dit is onbekend gebied.

Om voor mezelf wat los te laten en te ordenen....en wellicht voor mede-lezers dit blog. Ik hoop dat door het oerwoud te beschrijven eea voor mezelf allemaal duidelijker wordt en ik er geleidelijk steeds meer achter kom wat ik wil en waar ik achter sta qua ouderschap!!

Wees welkom lezer!

De bedoeling was om een dagboek bij te houden...stukje overgenomen tijdens 16 weken zwangerschap:

16w 4d zwanger
 De tijd gaat snel! Al tien weken weet ik dat er een klein mensje in me groeit!! En over een tijdje zal ik je gaan ontmoeten!!! Zooooo spannend!! Ben je een jongetje of een meisje?!? Het maakt me natuurlijk helemaal niets uit...maar ik ben zooooo nieuwsgierig!

Gelukkig voel ik me heel erg goed en ook de afgelopen weken heb ik me top gevoel...de eerste 3 maanden misselijkheid brengt deze zwangerschap iig niet met zich mee!

Ik droom...wow...zo levendig..prachtig gewoon! Ik ben bevallen van een prachtige zoon! Ha...en dat terwijl we stiekem dachten (en denken) dat BIB een meisje zal worden... Wat me vooral bijblijft en waar ik naar uitkijk mee te gaan maken...straks...(en volgens vele anderen sneller dan ik denk) is het gevoel wat ik heb als de baby er net is...onbeschrijfelijk intens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten