vrijdag 3 januari 2014

9 maanden mijlpaal en into 2014!

Hoe bijzonder is dat....de 9 maanden mijlpaal van mijn kleine spruit Tijl valt dit jaar samen met de jaarwisseling.... En het is nog maar 3 dagen het nieuwe jaar...en ik voel me een ander mens!

Voel me energieker, meer in balans, meer mezelf.... Ik heb er weer zin in! Heb weer veel goede voornemens gemaakt en bruis van de ideeën!

Oh wat een jaar was 2013....een kindje gekregen...van baan gewisseld, verhuisd... En wat heb ik overal aan moeten wennen... Maar nu we 2014 in zijn gegaan, lijkt wel of door de gewenning die heeft plaatsgevonden de rust en ikzelf weer ben teruggekeerd...en nu in een betere en sterkere vorm dan ooit tevoren. Veel overwonnen, moeilijkheden het hoofd mogen bieden en sprongen in het diepe genomen.... Ik bruis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten