zondag 30 december 2012

Kerst 2012 met BIB

Dit jaar was kerst anders dan anders....en voor mij helemaal...want ik was niet meer alleen (!). En dat was ook duidelijk te zien...inmiddels neemt mijn buik overduidelijk zwangere vormen aan...en dat is best bijzonder!

Leuk ook om te horen hoe familie er mee bezig is....mijn vader feliciteerde mijn schoonvader op 1ste kerstdag (ja de arme man is een kerstkindje) met de aanstaande geboorte van 'iets' wat van hen gezamelijk zal zijn....'hun' kleinkind....slik...toch best lief....om te merken dat de mensen om me heen 'iets' voor dat gestrappel in mijn buik willen zijn... En zich natuurlijk afvragen of het een jongetje of een meisje zal zijn...en heel erg benieuwd zijn naar het bevalbad. Grappig hoe een aankondiging in een bevalbad te willen bevallen de fantasieën van mijn zwager en vl (onder invloed van enig alcoholische versnapering) op hol bracht...en plots lag de verloskundige ook spontaan in het bad....haha...

Mooiste moment voor mij was de nieuwsgierigheid van mijn twee nichtjes...die op een gegeven moment dit niet meer konden bedwingen en gezamelijk besloten me eens grondig te bevoelen en te ondervragen....hoe komt je buik zo groot Tante W.. (tja..haha vraag dat vl maar!)...mogen we de baby een knuffel geven (ooh zo schattig).... Merry X-Mas voor mij iig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten